Понеділок, 17 02 2025

 

Навчально-виховний комплекс №6

м. Хмельницький

 

shool

Звіт директора 2018-2019 н.р.

 

Творчий звіт директора навчально-виховного комплексу № 6 м. Хмельницького

Собко Наталії Анатоліївни

«Про підсумки роботи НВК №6 у 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р., спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні»

 

Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підвести деякі підсумки роботи колективу закладу освіти, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2018-2019 навчального року.

Уся діяльність закладу освіти за попередній навчальний рік здійснювалась відповідно до Статуту школи, Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових обов’язків директора, законодавства України.

1. Кадрова політика. Тільки творчий, згуртований, об’єднаний спільною метою колектив може сподіватися на майбутнє. На сьогоднішній день колектив складається з 52 педагогів, серед яких: 13 «вчителів -методистів», 8 - «старших учителів», 25 - вищої категорії, 8 - першої категорії, 8 - другої категорії, 11 - спеціалістів. Серед педагогів школи 96 % мають вищу педагогічну освіту. Аналіз вікового складу педагогів засвідчує, що 25 % учителів - це педагоги віком до 30 років, 27 % - це педагоги до 40 років, 21 % - це учителі віком до 50 років, понад 50 років - 27%. Ці аналітичні дані дають змогу зробити висновок, що більшість учителів - висококваліфіковані педагоги з життєвим і професійним досвідом, майстри своєї справи. Разом з тим колектив постійно поповнюється молодими спеціалістами, учителі піднімають свій професійний рівень. Поєдналися мудрість, молодість і досвід.

2. Методична робота. Колектив закладу освіти у 2018 році завершив працювати над методичною проблемою «Реалізація компетентнісного та діяльнісного підходів до створення освітнього середовища як фактора розвитку особистості школяра». У 2019 році обрано нову тему методичної роботи «Створення цілісного сучасного освітнього простору школи як фактора розвитку особистості учня».

Для реалізації завдань закладу освіти були проведені педагогічні ради «Про підсумки роботи НВК № 6 у 2017-2018 н.р. та завдання на 2018-2019 н.р.»; «Про формування соціально-особистісних компетентностей школярів шляхом впровадження STEM-освіти», «Про підсумки роботи педагогічного колективу над методичною проблемою “Реалізація компетентнісного та діяльнісного підходів до створення освітнього середовища як фактора розвитку особистості школяра», «Про роботу педагогічного колективу по створенню освітнього простору для самореалізації та саморозвитку особистості учня та педагога на виконання основних завдань освітньої моделі «Школа активних дій»», «Про стан реалізації нового державного стандарту в освітньому процесі початкової школи».

Згідно з річним планом роботи закладу освіти проведені Декади початкової школи, трудового навчання та естетичних дисциплін, Тижні правових знань, української мови та літератури, іноземних мов, точних наук, психології, безпечного Інтернету, Тиждень ініціативи та творчості молодих учителів «Перша сходинка до педагогічного Олімпу», методичний Тиждень наставника «Досвід - джерело майстерності».

Учителі беруть участь у роботі науково-методичного центру Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, є активними членами динамічних та творчих груп, постійно діючих семінарів, методичних об’єднань. Методичний посібник «Векторний аналіз уроку за програмою Нової української школи», за авторством Новіцької І.Й., заступника директора з навчально-виховної роботи, посів ІІІ місце у обласній педагогічній виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування».

Слід відзначити роботу МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (голова Сваричевська С.В.), МО вчителів математики, фізики та інформатики (голова Парасюк О.М.), МО вчителів природничих дисциплін (голова Змерзла О.І.), МО вчителів трудового навчання та естетичних дисциплін (голова Карпанасюк В.М.).

Протягом навчального року особлива увага адміністрації закладу приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.

Педагоги навчального закладу активно готуються до впровадження в освітній процес Концепції «Нової української школи», нового Державного стандарту початкової школи. Учителі Новіцька І.Й., Забурмеха О.В., Мазур С.В., Дмитришена О.М., Лісоводська І.В., Бабій А.Р., Вавринчук Т.В., Боброва Л.В. успішно завершили «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (60 год), розроблений Міністерством освіти і науки України, студією онлайн-освіти EdEra та громадською спілкою «Освіторія», отримали відповідні сертифікати. Бабій А.Р., Васільєва О.В., Сторожук І.В., Вавринчук Т.В., Боброва Л.В., Яблонська О.А., Ткачук Я.С. пройшли тренінги з підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

Згідно плану пройшли курсову підготовку 11 педагогів. Стимулом для підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів стала атестація педагогічних працівників. Пройшли чергову атестацію 9 учителів.

Я переконана, що саме на педагогів покладено високу місію – становлення особистості, інтелектуальне та духовне зростання української нації. Учитель - це доля. Вони розвиваються, експериментують, творять заради майбутнього наших дітей.

3. Результативність навчального процесу. На початок 2018-2019 навчального року у школі було укомплектовано 28 класів (13 класів у школі І ступеня, 12 класів - II ступеня, 3-у школі III ступеня), із середньою наповненістю 26,6 учнів. Різними формами навчання було охоплено 750 учні, з них індивідуально навчалося 3 учні.

У 2018-2019 н.р. закінчують навчання 51 дев’ятикласник та 36 одинадцятикласників.

Проаналізуємо охоплення навчанням учнів 9-х класів за попередні роки.

Навчальні роки

К-сть випускників

У 10 клас

У ВПУ, ПТНЗ

У ВНЗ

2012-2013

72

37-51%

13-18%

22-31%

2013-2014

56

37-66%

7-13%

12-21%

2014-2015

54

27-50%

14-26%

13-24%

2015-2016

53

28-53%

11-21%

14-26%

2016-2017

70

40-57%

16-23%

14-20%

2017-2018

60

30-50%

12-20%

18-30%

 

4. Робота з обдарованими учнями. Саме педагоги закладу повинні допомогти дітям знайти себе в житті. Адже неталановитих дітей не буває, кожен має свою іскринку. Тому більшість учителів керуються такими заповідями: поважай особистість дитини, відчуй радість від спілкування з нею, не образь дитину, дозволь учню досліджувати, винаходити, створювати. Тому протягом року тривала робота з обдарованими учнями. Про це свідчать результати II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад – 8 призових місць. Призери II (міського) етапу учнівських предметних олімпіад:

 

№ з/п

Учень

Клас

Предмет

Місце

Учитель

  1. 1.

Демчевський Вадим

6-Б

математика

ІІ

Парасюк О.М.

  1. 2.

Васьков Владислав

7-Б

математика

ІІ

Паланій О.М.

  1. 3.

Лотоцький Максим

7-А

математика

ІІІ

Дорохова О.В.

  1. 4.

Васькова Анастасія

11-Б

трудове навчання

ІІ

Карпанасюк В.М.

  1. 5.

Потійчук Володимир

9-А

історія

ІІІ

Сікорська І.П.

  1. 6.

Подопригора Мирослав

8-А

географія

ІІ

Собко Н.А., Гоцка О.І.

  1. 7.

Лотоцький Максим

7-А

хімія

ІІ

Змерзла О.І.

  1. 8.

Зарічний Ярослав

8-А

хімія

ІІІ

Змерзла О.І.

 

Призери ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів:

 

№ з/п

Учень

Клас

Предмет

Місце

Учитель

1

Васькова Анастасія

11-Б

трудове навчання

ІІ

Карпанасюк В.М.

 

Учні 5-А класу Семчук Вікторія та Мещерякова Єлизавета нагороджені дипломом І ступеня та дипломом ІІІ ступеня відповідно у ІІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з англійської мови.

Понад 200 учнів взяли участь у Всеукраїнських та міжнародних конкурсах: «Кенгуру», «Соняшник», «Гринвіч», «Геліантус», «Левеня» тощо.

Увійшла в систему робота учителів та учнів щодо науково-дослідницької роботи. Результатом цього стала участь в І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Призові місця посіли:

№ з/п

Учень

Клас

Предмет

Місце

Учитель

  1. 1.

Ковальчук Вікторія

11-А

історія

ІІ

Нагребельна А.В.

  1. 2.

Приймак Лілія

10-А

біологія

ІІІ

Мудра Т.В.

5. Виховна робота. У виховній роботі надається перевага вихованню моральності, духовності, здорового способу життя як основному компоненту гармонійного виховання всебічно розвиненої людини.

Відповідно до плану роботи закладу освіти на 2018-2019 навчальний рік виховна робота була спланована за наступними напрямками:

-       ціннісне ставлення до себе;

-       ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

-       ціннісне ставлення до праці;

-       ціннісне ставлення до природи;

-       ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

-       ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Реалізація напрямів виховної роботи здійснювалася через систему традиційних загальношкільних, класних та позакласних заходів.

У цьому навчальному році проведено низку виховних заходів: Олімпійський тиждень, Місячник військово-патріотичного виховання та оборонно-масової роботи, Тиждень безпечного Інтернету, Тижні безпеки життєдіяльності та дорожнього руху, Тиждень правових знань, День цивільного захисту, заходи з нагоди святкування Дня міста, до Дня Гідності і Свободи, Міжнародного дня толерантності, Дня пам’яті жертв голодоморів, Дня партизанської слави, заходи до річниці визволення Хмельниччини від німецько-фашистських загарбників, до Дня захисника України, Дня пам’яті та примирення та 73-ї річниці Дня Перемоги над нацизмом у Європі, конкурси читців, шкільні розважальні програми та концерти «Міс Осінь», День працівника освіти, «Посвята у ліцеїсти», свято Нового року тощо.

Учні школи брали участь та виборювали перемоги у багатьох загальноміських конкурсах:

№ з/п

Конкурс

Учень

Клас

Місце

Учитель

1.

Обласний заочний конкурс знавців географії (напрям «Географія рідного села, міста» (6-7 класи))

Левчишин Вікторія

6-Б

ІІ місце

Гоцка О.І.

2.

Обласний очно-заочний конкурс бізнес-проектів

«Живи та працюй на Хмельниччині»

серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх

та учнів професійно-технічних навчальних закладів

Хмельницької області (ІІ тур (півфінал))

команда учнів11-Б класу

 

І місце

Гоцка О.І.

3.

Гра-вікторина «Місто своїми руками»

команда НВК №6 (6-А, 6-Б класи)

 

ІІІ місце

Гулеватий І.М.

Нагребельна А.В.

4.

VІ обласна учнівська науково-практична конференція «Перспективи розвитку сучасної науки: погляд юних науковців Хмельниччини»

Гапич Аміна

8-А

диплом за кращий виступ у секції «Перспективні розробки та ідеї космічних місій»

Луцькова С.Д.

5.

Обласний очно-заочний конкурс бізнес-проектів

«Живи та працюй на Хмельниччині»

серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх

та учнів професійно-технічних навчальних закладів

Хмельницької області (фінал)

Яворський Олександр

11-Б

грамота за участь

Гоцка О.І.

6.

За вагомий внесок у лідерський рух, високий професіоналізм і компетентність, проведену змістовну практичну та теоретичну роботу з національно-патріотичного виховання

Качуровська Мирослава, член ради міського учнівського самоврядування «Нова генерація міста»

11-А

грамота

 

7.

За встановлення рекорду України. Категорія «Масові заходи».

колектив НВК №6

 

диплом за найбільшу кількість власноручно виготовлених дітьми різдвяних вітальних листівок для захисників України в рамках акції «Привітай з Різдвом солдата на передовій!»

Сікорська І.П.

Куца А.М.

8.

Міський етап фестивалю «Молодь обирає здоров’я»

команда «Борці за здоров’я»

 

грамота за ІІІ місце

Куца А.М.

Баранецький В.В.

9.

Міський етап фестивалю «Молодь обирає здоров’я»

Морозова Єлизавета

9-А

грамота за ІІ місце (в номінації «Відеоролик» - «Життя - найвища цінність»)

Дорохова О.В.

10.

Міський відкритий літературний конкурс «Україна починається з тебе»

Морозова Єлизавета

9-А

грамота, диплом за ІІ місце

Сваричевська С.В.

Нагорна Н.С.

11.

Флешмоб «Мандрівка Україною»

НВК №6

 

подяка за активну участь

Класні керівники

3-7 класів

12.

Міський огляд-конкурс образотворчого, декоративно-ужиткового мистецтва закладів загальної середньої та позашкільної освіти у 2017-2018 н.р.

Васькова Анастасія

11-Б

грамота за перемогу

Карпанасюк В.М.

13.

Міський огляд-конкурс образотворчого, декоративно-ужиткового мистецтва закладів загальної середньої та позашкільної освіти у 2017-2018 н.р.

Качуровська Мирослава

11-А

грамота за перемогу

Карпанасюк В.М.

14.

Міський огляд-конкурс художньої самодіяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти у 2017-2018 н.р.

хор навчально-виховного комплексу №6

 

грамота за перемогу

Гончар О.О.

15.

ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з англійської мови

Семчук Вікторія

5-А

диплом І ступеня

Лядецька Л.В.

16.

ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з англійської мови

Мещерякова Єлизавета

5-А

диплом ІІІ ступеня

Лядецька Л.В.

17.

Хмельницький дитячий конкурс акваріумного дизайна

«Загублені скарби»

(Сисак Діана

Живило лілія

Шалабавка Андрій)

6-А

диплом

(номінація

«За креатив»)

Куца А.М.

18.

Фан-забіг в рамках проекту «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів»

команда

НВК №6

(8-А клас)

 

сертифікат

Сікорська І.П.

Куца А.М.

19.

Груповий тур Міської ліги за програмою «Дитяча легка атлетика IAAF»

команда

НВК №6

 

грамота

за І місце

Мазур С.В.

20.

Фестиваль екологічної творчості «Свіжий вітер 2019»

команда

НВК №6

 

подяка (номінація «Еко-проект»)

Сікорська І.П.

Куца А.М.

Опалєва О.А.

Карпанасюк В.М.

21.

Фестиваль екологічної творчості «Свіжий вітер 2019»

команда

НВК №6

 

ІІІ місце (номінація «Еко-мода»)

Сікорська І.П.

Куца А.М.

Опалєва О.А.

Карпанасюк В.М.

22.

Міський конкурс «Охорона праці очима дітей» у середній віковій групі

Ковш Олена

7-Б

ІІІ місце

 

23.

Всеукраїнська гра з англійської мови «Пазл»

Рашина Анастасія

6-Б

диплом за ІІ місце (обласний рівень)

Лядецька Л.В.

24.

Конкурс читців «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській»

Асоян Каріна

9-Б

диплом учасника

Сваричевська С.В.

25.

Міський етап Всеукраїнських учнівських турнірів

команда юних біологів

 

диплом ІІ ступеня

Петровська Л.В.

26.

Міський етап Всеукраїнських учнівських турнірів

команда юних географів

 

диплом ІІІ ступеня

Гоцка О.І.

27.

ІІ міська учнівська наукова краєзнавча конференція «Поділля: ретроспектива незалежності»

Потійчук Володимир

9-А

сертифікат учасника

Нагребельна А.В.

Гулеватий І.М.

 

В умовах сучасного розвитку інформаційного суспільства, глобальних інтеграційних процесів і оновлення знань, зникнення і появи нових професій постає питання про перегляд підходів до системи освіти і виховання особистості дитини в українській школі. Сьогодні в нашій державі на перше місце мають стати патріотичне виховання і розвиток внутрішнього потенціалу дитини, формування в неї активної життєвої позиції і бажання будувати власну державу.

«Школа активних дій» – це сучасний підхід до організації освітнього процесу, учасниками якого є не лише учні, педагоги і батьки, але й випускники закладу освіти, громадськість міста і України. За таких умов школа стає центром життя для громади мікрорайону міста, а учні - активними учасниками суспільних процесів.

Ця модель наповнює новим змістом освітній процес в школі, роботу з педагогічним колективом, створює умови для самовираження та саморозвитку особистості педагога та дитини, забезпечує участь закладу освіти в євроінтеграційних процесах, створює полікультурне середовище для формування в учнів комунікативних здібностей.

Поставлена мета реалізовувалася протягом року через впровадження низки проектів: «Пізнай себе», «Українська родина», «Лідер», «Активні громадяни», «Шкільна бізнес-освіта».

Велика увага надається в закладі освіти формуванню навичок здорового способу життя, зокрема підготовці учнів до спортивних змагань. Учні є постійними учасниками міських змагань «Козаки Поділля», фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт», змагань з футболу, присвячених Дню міста, міні-футболу для дівчат, гандболу та волейболу у залік Спартакіади міста серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Поряд з позитивним проблемним залишається питання відвідування. Пропущено за звітний період у 2018-2019 навчальному році в початковій школі 7 888 пропусків, в середній та старшій - 11 042. У порівнянні з минулим 2017-2018 н.р. відвідування учнями закладу освіти погіршилося на 1,3 %, у зв’язку із епідеміями грипу та кору.

Результати аналізу стану відвідування свідчать, що найбільше пропускають навчальні заняття учні 7-Б класу (кл. кер. Сваричевська С.В.), 10-А класу (кл. кер. Змерзла О.І.), 8-Б класу (кл. кер. Мазур С.В.), 2-Г класу (кл. кер. Шевчук І.М.).

6. Взаємозв’язки з іншими закладами. Позашкільні заклади є і залишаються осередками всієї організаційно-масової роботи з дітьми та молоддю, закладами, що забезпечують їх змістовне дозвілля, організаторами творчих конкурсів, фестивалів, виставок, концертів, змагань тощо, тобто заходів, де діти можуть проявити свої здібності і таланти. Це дає змогу активно проводити виховну та превентивну роботу з дітьми в частині пропаганди здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі.

Гуртковою роботою в навчальному закладі в 2018-2019 н.р. із 745 учнів охоплено 223 учнів, що становить 29,8 % (менше на 6,3%, ніж минулого навчального року). Станом на 01.10.2018 р. різними формами позашкільної освіти охоплено 280 учнів, що становить 37,6% від загальної кількості учнів навчального закладу (на 5,1% менше, ніж минулого навчального року).

З метою виявлення обдарованих дітей та розвитку їх творчих здібностей у закладі організовано роботу гуртків за інтересами. Гурткова робота в 2018-2019 н.р. сформована на основі інтересів і запитів учнів, побажань батьків, на основі поданих заяв та з урахуванням реальних можливостей навчально-виховного комплексу №6 та представлена такими гуртками:

-                     «Умілі руки» (22 учнів – керівник – Карпанасюк В.М.),

-                     «Юний рятівник» (15 учнів – керівник – Баранецький В.В.),

-                     «Патріотична пісня» (32 учнів – керівник – Гончар О.О),

-                     «Вокальний» (17 учнів – керівник – Гончар О.О.),

-                     «Волейбол» (18 учнів – керівник – Мазур С.В.),

-                     «Юний художник» (24 учнів - керівник – Міщинська Л.М),

-                     «Футбол» (І група - 24 учні, ІІ група – 23 учні – керівник – Слобоженюк В.П.),

-                     «Юний стрілець» (20 учнів – керівник - Собко П.В.),

-                     «Влучний стрілець» (16 учнів – керівник - Гуліватий В.В.),

-                     «Захисник Вітчизни» (17 учнів – керівник – Гуліватий В.В.).

На базі закладу освіти працюють гуртки Хмельницького міського центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді «Спортивний туризм» (11 учнів, керівник Флік А.А.) та «Пішохідний туризм» (10 учнів, керівник Слобоженюк В.П.).

Результати своєї діяльності гуртківці представляли на культурно-масових та суспільно корисних заходах, які проходили в школі.

Протягом навчального року учасники гуртків «Умілі руки» неодноразово робили виставки власних робіт на День міста, в рамках проведення Тижня трудового навчання та естетичних дисциплін.

Покращилась профорієнтаційна робота з учнями та батьками у старших класах. Залучено до співпраці різноманітні навчальні заклади міста (профтехучилища (ПТУ № 4,25), технікуми (торгівельно-кооперативний коледж), інститути (ХГПА), університети (ХНУ), міський міжшкільний навчально-виробничий комбінат). Педагоги навчальних закладів запрошують учнів нашої школи та їх батьків на Дні відкритих дверей, екскурсії закладами. Адміністрацією школи організовано зустрічі представників навчальних закладів міста із батьками на батьківських зборах.

7. Соціально - психологічна підтримка.

Профілактична робота в школі організована через лекції, прочитані класними керівниками батькам, паспортизацію та анкетування учнів з метою виявлення дітей, схильних до девіантної поведінки, індивідуальні консультування за участю спеціалістів служби у справах дітей Хмельницької міської ради, служби кримінальної міліції у справах дітей Південно-Західного відділу поліції, відвідування дітей на дому, консультування батьків, групові корекційні заняття з практичним психологом Мазур О.А. У закладі освіти функціонує Рада з профілактики правопорушень серед учнівської молоді. На засідання Ради запрошуються учні, що потребують посиленого виховного впливу з боку адміністрації школи та батьків. Учні викликаються разом з батьками. Питання, що розглядались, стосувались незадовільної поведінки під час освітнього процесу, безвідповідального ставлення до виконання учнівських обов’язків та пропусків уроків без поважних причин.

На внутрішкільному обліку у вересні 2018-2019 н.р. перебували 4 учні Захаркевич В. (9-Б), Драгун Д.(9-Б клас), Соляк В. (6-А), Мельникова Д. (11-А).

№ з/п

Навчальний рік

Кількість учнів на обліку

1.

2009-2010

18

2.

2010-2011

16

3.

2011-2012

12

4.

2012-2013

7

5.

2013-2014

5

6.

2014-2015

6

7.

2015-2016

5

8.

2016-2017

4

9.

2017-2018

3

10.

2018-2019

4

Також у закладі освіти на початок 2018-2019 н.р. навчалися учні, схильні до протиправної поведінки, але які не стоять на внутрішкільному обліку, – Лобенко Ю. (7-В клас), Грищук В. (5-В клас) та Денисевич І. (5-В клас).

Протягом року були проведені обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Протягом 2018-2019 н.р. проведено:

- «Урок з поліцейським» для учнів 8-9 класів інспектором ювенальної превенції СП Ковальською Н.М. та ДОП Смішко Н.Р.;

- профілактичні бесіди із батьками 1-Б та 5-В класів інспектором ювенальної превенції СП Ковальською Н.М.;

- зустріч учнів 1-4 класів із представником управління патрульної поліції в Хмельницькій області Курською Н.В.;

- зустріч учнів 9-х класів із представником служби у справах дітей Тамойком В.Б.;

- практичне заняття для учнів 3-х класів із представником управління патрульної поліції в Хмельницькій області Курською Н.В. відповідно до програми «Шкільний офіцер поліції»;

- зустріч учнів 7-Б, 4-В, 3-В, 3-А, 8-А, 5-В, 1-Б, 5-В класів із інспектором ювенальної превенції СП Ковальською Н.М.;

- зустріч учнів 5-х класів з головним спеціалістом відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти управління реєстрації нормативно-правових актів Фабро Н.В. та представниками Центру пробації у Хмельницькій області на тему «Як запобігти булінгу»;

- бесіда з юрисконсультом Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на тему «Насильство в сім’ї: як захистити себе?» з учнями 10-11-х класів;

- рольова гра «Я – державний виконавець» з учнями 2-х класів працівниками Другого відділу державної виконавчої служби міста Хмельницького;

- зустріч учнів 9-х класів із представниками Хмельницького міського Центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді І. Краузе та Н. Кошай на тему «Профілактика шкідливих звичок у молодіжному середовищі».

Цілеспрямовану виховну роботу з дітьми, схильними до правопорушень, проводили класні керівники. Так, для учнів адміністрацією закладу, класними керівниками та представниками учнівського самоврядування були проведені лінійки щодо попередження вчинення правопорушень та повторення правил для учнів.

Для забезпечення реалізації завдань правової освіти та виховання педагогами закладу протягом навчального року використовувалися різноманітні форми та методи роботи - вікторини, конкурси, бесіди, уроки гарної поведінки, рольові ігри, ділові ігри, «круглі столи» на правознавчу тематику.

Індивідуальні бесіди з приводу порушення правил внутрішнього розпорядку, правил поведінки для учнів навчально-виховного комплексу №6 адміністрацією закладу та класними керівниками проводились з Дмитруком А. (9-Б), Соляком В. (6-А), Захаркевич В. (9-Б), Драгуном Д. (9-Б), Беркуном Є. (9-Б), Поповою А. (7-В), Юнчик В. (5-Б), Гавриленко А. (8-Б), Ткач О. (8-Б), Козар О. (8-Б), Марчук О. (7-А), Боднар А. (7-А), Гринчук Б. (5-Б), Ніколайчук М. (5-Б), Мельник М. (9-А), Садовий І. (8-А), Окша В. (7-Б) та їх батьками, про що відповідні записи зафіксовані у журналах класних керівників, протоколах засідань координаційної ради, оформлені картки індивідуальних бесід.

8. Шкільна бібліотека. У школі функціонує шкільна бібліотека. Книжковий фонд бібліотеки складає 14661 примірників підручників, 11347 примірників художньої літератури. Протягом навчального року одержано 1658 примірників підручників і 5 примірників художньої літератури.

Освітній процес був забезпечений підручниками на 99%, 1-4-х кл. – 98%, 5-9 кл. – 100%, 10-11х – 99%. У 2018-2019 навчальному році було зареєстровано 2762 відвідування шкільної бібліотеки, книговидача становить 1956 книг. Найактивнішими читачами були учні 1-6-х класів.

9. Соціальний захист.

У закладі освіти ведеться облік дітей соціально незахищених категорій. Дані соціального паспорта оновлюються щомісячно.

Протягом 2018-2019 навчального року в навчально-виховному комплексі №6 безкоштовно харчуються 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Головатий В. (8-Б клас), Головата К. (4-Б клас), Кучер С. (5-Б клас) та 15 учнів за довідками про малозабезпеченість (станом на 26.04.2019р.) Гаврилюк О. (5-В), Колеснік Ю. (5-В), Кульчицький М. (6-А), Войтов В. (6-Б), Очеретний Б. (6-Б), Музика Д. (6-Б), Кульчицький Д. (7-Б), Орловський Н. (7-В), Попова А. (7-В), Гуменюк Т. (8-А), Дузяк Р. (8-Б), Горобець Є. (9-А), Шокот І. (9-А), Вусатюк Є. (9-Б), Морозова К. (9-Б). Для вихованців бюджетної ГПД впроваджено пільги в харчуванні. Рішенням педагогічної ради від 29.08.2018 року (протокол №13) звільнено від плати за харчування 9% чисельності групи в повному обсязі та 15% - на половину вартості. Відповідно до наказу директора від 07.09.2018 року №522 «Про звільнення учнів від плати за харчування в бюджетній групі продовженого дня» за рахунок бюджетних асигнувань харчуються 3 вихованців ГПД повністю (Головата Катерина, Яківчук Андрій, Веретюк Анна) та 5 учнів на 50% (Дубіцька Софія, Герей Єгор, Сорока Анна, Хабіб Расул Мужіб, Півнев Владислав).

Згідно з Порядком звільнення від сплати за харчування у загальноосвітніх навчальних закладах дітей, батьки яких загинули під час участі у антитерористичній операції, дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції та дітей із сімей, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, затвердженого рішенням 42 сесії Хмельницької міської ради від 17.09.2014 року № 9 із змінами, внесеними рішенням позачергової десятої сесії міської ради від 29.12.2016 року № 22 у закладі освіти безкоштовним харчуванням протягом 2018-2019 н.р. були охоплені такі учні: 5 учнів-переселенців: Пірітятко І. (7-А), Волкова Єлизавета (8-Б), Долматова Уляна (9-А), Тарасов Святослав (11-Б), Хоміджонов Озодбек (9-А); 17 учнів, батьки яких перебувають (перебували) у зоні проведення АТО: Олішевська Д. (5-Б), Потійчук А. (5-В), Кузнець Нікіта (6-Б), Скубиш І. (6-Б), Шмарунь В. (7-А), Качур Д. (7-Б), Подоля Д. (7-В), Войтков Р. (8-А), Олійник О. (8-А), Олішевський М. (8-А), Сівак Я. (8-А), Степанюк Я. (8-А), Потійчук В. (9-А), Скубиш О. (9-Б), Приймак Л. (10-А), Хмарук А. (10-А), Гуровська Я. (11-Б).

Протягом року заклад освіти організовує дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з багатодітних родин безкоштовне відвідування Хмельницької обласної філармонії, Хмельницького академічного обласного театру ляльок «Дивень», Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького, кінотеатрів ім. Т.Г. Шевченка, «Планета», музеїв, бібліотек міста, шкільних свят.

Усі діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, забезпечені стовідсотково підручниками та мають оформлені Єдині квитки, що дають право на безкоштовний проїзд усіма видами громадського міського транспорту, крім таксі.

Дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, у 2018-2019 н.р. навчальному році надавалася матеріальна допомога (по 450 грн. - на придбання спортивної форми).

У закладі створені відповідні умови для безпечного навчання та виховання учнів. Учасники освітнього процесу в цілому дотримуються санітарно-гігієнічних вимог під час проведення уроків та позакласних заходів. На початку І, II семестрів навчального року та напередодні канікул з учнями проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності, під час яких особлива увага звертається на безпечне поводження в побуті та під час відпочинку.

Протягом 2018-2019 навчального року в навчально-виховному комплексі № 6 з учнями сталося 2 нещасних випадки під час освітнього процесу. Травми оформлено протокольно.

Термін

Всього

Під час навчально-виховного процесу

Побутові

Вуличні

Спортивні

ДТП

Інші

Кількість загиблих в побуті (не під час навчально-виховного процесу

Кількість

актів

протоколів (лише протоколами)

Вересень

6

-

1

-

5

-

-

-

-

Жовтень

11

-

-

1

10

-

-

-

-

Листопад

6

-

1

1

4

-

-

-

-

Грудень

1

-

-

1

-

-

-

-

-

Січень

2

-

-

1

1

-

-

-

-

Лютий

6

-

-

2

4

-

-

-

-

Березень

5

-

-

2

2

1

-

-

-

Квітень

3

-

-

1

2

-

-

-

-

Травень

13

-

-

-

11

1

1

-

-

Всього

53

-

2

9

39

2

1

-

-

У 2018-2019 н.р. зменшилась кількість травмувань учнів під час освітнього процесу (2 травми), рівень травмувань учнів поза освітнім процесом збільшився.

Порівняльна таблиця по кількості травмувань учнів у 2017-2018 та 2018-2019 н.р.:

 

Навчальний

рік

Всього

Під час навчально- виховного процесу

Побутові

Вуличні

Спортивні

Дтп

Інші

Кількість загиблих в побуті (не під час навчально- виховного процесу

Кількість

актів

протоколів

(лише

протоколами)

2017-2018 н.р.

47

2

1

11

27

5

1

-

-

2018-2019 н.р.

53

-

2

9

39

2

1

-

-

У 2018-2019 н.р. зменшилась кількість травмувань учнів під час освітнього процесу (2 травми), рівень травмувань учнів поза освітнім процесом збільшився.

Організація медичного контролю у закладі здійснюється на належному рівні. Учні 1-11 класів проходять щорічно медичні огляди згідно плану дитячої поліклініки, а учні 9-11 класів - медичні комісії по лінії військкомату. Медпрацівник також здійснює контроль за навантаженням на учнів під час проведення уроків фізичної культури. На основі результатів обов’язкового медичного огляду або відповідної довідки про стан здоров’я окремої дитини медичний працівник навчального закладу здійснює розподіл всіх учнів закладу освіти на медичні групи по фізкультурі (основну, підготовчу, спеціальну), видаються відповідні накази директора про звільнення учнів від уроків фізичної культури або про розподіл до спецмедгрупи. Учні, які за підсумками медогляду потрапили до спеціальної медичної групи, під час уроків фізкультури виконують під наглядом учителя фізичні вправи відповідно до їх стану здоров’я.

В закладі освіти зібрана уся інформація про дітей із порушенням фізичного розвитку.

Рік

Виявлено хворих

2010-2011

279-40%

2011-2012

251-37,2%

2012-2013

259-39%

2013-2014

243-37%

2014-2015

313-47%

2015-2016

278-42%

2016-2017

221-31,3%

2017-2018

193-26%

        2018-2019

156-21%

Викликає занепокоєння те, що прийшли першокласники, які вже мають хронічні захворювання. Так, за результатами поглибленого медичного огляду, у 2017-2018 н.р. у закладі навчаються діти з порушенням фізичного розвитку:

№з/п

Захворювання

2014-2015

2015-2016

2016-2017

2017-2018

2018-2019

1.

Серцево-судинні захворювання

57

59

58

44

34

2.

Захворювання шлунково-кишкового тракту

10

13

3

3

3

3.

Захворювання нирок

7

5

8

8

7

4.

Захворювання дихальних шляхів

2

1

2

2

2

5.

Хірургічні патології

43

47

32

30

27

6.

Ортопедичні захворювання

86

68

21

9

8

7.

ЛОР-захворювання

10

8

5

5

4

8.

Неврологічні захворювання

9

8

3

2

1

9.

Захворювання шкіри

3

2

5

5

5

10.

Очна патологія

88

87

97

85

65

Моніторинг захворювань учнів дає можливість встановити, які захворювання мають діти, й відповідно до цього здійснювати просвітницьку та профілактичну роботу.

 

10. Матеріально-технічна база школи.

Протягом 2018-2019 навчального року проводилися заходи щодо економії енергоресурсів, здійснювався пошук шляхів залучення позабюджетного фінансування закладу, продовжувався процес створення належних умов для освітнього процесу:

-           капітальний ремонт спортивного майданчика, в т.ч.: проведення експертизи проекту (2397,60 грн.), виготовлення проекту (18368,00 грн.), здійснення технічного нагляду (9876,54 грн.), здійснення авторського нагляду (2160,00 грн.), ремонт майданчика (666335,95 грн.);

-           встановлено вікна, відливи, підвіконня (4 шт.) коридор 1,3 поверхи сходинкові марші – 17727,51 грн.;

-           встановлено світильники ЛЕД (тир) – 5136,48 грн.;

-           встановлено світильники ЛЕД (кабінет директора, методичний кабінет) – 4698,00 грн.;

-           встановлено світильники ЛЕД (спортивний зал) – 10812,00 грн.;

-           встановлено світильники ЛЕД (ауд. №15) – 3679,20 грн.;

-           демонтаж та монтаж світильників (спортивний зал, ауд.№15) – 11317,20 грн.;

-           облицьовано плиткою центральний вхід – 7556,12 грн.;

-           придбано:

-           мультимедійний комплекс з програмним забезпеченням – 140000,00 грн.;

-           багатофункціональний пристрій Canon (2 шт.) НУШ, бухгалтерія – 16000,00 грн.;

-           багатофункціональний пристрій Epson (1 шт.) НУШ – 8829,00 грн.;

-           проектор (3 шт.) НУШ – 31560,00 грн.;

-           проектор – 14500,00 грн.;

-           ноутбук НУШ – 11605,00 грн.;

-           ноутбук НУШ – 10000,00 грн.;

-           інтерактивна дошка (3 шт.) НУШ – 58440,00 грн.;

-           мікроскоп учбовий (3 шт.) НУШ – 7425,00 грн.;

-           ламінатор НУШ – 3807,00 грн.;

-           дидактичні матеріали для НУШ ( стільці, шафи, іграшки, канцтовари, годинники пісочні, лупи, набори для креслення та розвитку тощо) – 49472,28 грн.;

-           комплект парт одномісних з стільцями (86 шт.) НУШ – 107500,00 грн.;

-           комплект парт одномісних з стільцями (90 шт.) НУШ – 126000,00 грн.;

-           контейнери для сміття (2 шт.) – 18000,00 грн.;

-           дошки магнітно-крейдові (ауд. №18, №5) – 16046,00 грн.;

-           меблева стінка (кабінет хімії) – 17700,00 грн.;

-           стенди (кабінет хімії) – 6650,00 грн.;

-           жалюзі (ауд. №6, №9, №11) – 16115,40 грн.;

-           вішалка для одягу, шафа для взуття (ауд.№16) – 2500,00 грн.;

-           приймач та радіомікрофон (2 шт.) – 6540,00 грн.;

-           газонокосарка електрична – 5598,96 грн.;

-           холодильник (2 шт.) їдальня – 20538,00 грн.;

-           посуд (їдальня) – 11750,00 грн.;

-           фарба, лак, уайт-спірит – 11816,58 грн.;

-           будівельні матеріали;

-           господарські товари;

-           миючі та чистячі засоби;

-           медикаменти;

-           канцелярські товари.

У подальшому плануємо будувати освітній процес таким чином, щоб у ньому багато часу займало не пасивне сприймання навчальної інформації, а активна, самостійна, пошукова діяльність учнів, що сприяло б підвищенню навчальної мотивації на всіх ступенях навчання.

Щиро вдячна педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість. А також батькам учнів школи за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Наша спільна робота - адміністрації, педагогів, учнів, батьків - дала змогу нашій школі посісти гідне місце серед навчальних закладів міста. І все це заради наших дітей.

Тож будьмо завжди разом - школа, сім'я, громадськість. Сподіваюся на співпрацю. Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, підготовленими до життєвих випробувань, всебічно розвиненими, але найголовніше - гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

 1

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Відвідувачі
2
Статті
340